.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهنم برای پرسپولیسی ها

سرپرست باشگاه پرسپولیس جمله معروفی دارد تحت عنوان "با فوتبال می توان به بهشت رفت" اما گویا وی عمیقا اعتقادی به این جمله خودساخته ندارد و آن را فقط به دیگران توصیه می کند.

پرسپولیس غمبارترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند تا آنجا که کمتر هواداری چنین دوران خفت باری را به یاد می آورد اما آنچه در این بین جالب توجه و البته محیرالعقول به نظر می رسد بی اهمیتی مسئولان و در راس آن سرپرست باشگاه، حبیب کاشانی به اوضاع و احوال پرطرفدارترین تیم پایتخت است.

حمایت عجیب کاشانی از دایی
حبیب کاشانی که یک بار با پرسپولیس تجربه موفق قهرمانی لیگ برتر را داشت و نزد هواداران این تیم جایگاه ویژه‌ای برای خود دست و پا کرده بود اکنون وضعیت مناسبی ندارد و ادامه این روند "نه از تاک نشانی باقی می گذارد و نه از تاک نشان". بر هیچکس پوشیده نیست که علی دایی ضعیف‌ترین نتایج تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زده و هر بار هم با توجیهی تکراری، شکست‌ها و ناکامی‌ها را متوجه بداقبالی، داوری، بی دقتی مهاجمان و ... می کند و این در حالی است که در این مدت همواره مورد حمایت حبیب کاشانی قرار گرفته است.

رکوردهای تلخ دایی با پرسپولیس
علی دایی در فصل حاضر با پرسپولیس به رکوردهایی دست پیدا کرده که برای همیشه در خاطر هواداران این تیم باقی می ماند که با یادآوری این خاطرات تلخ، حس حقارت و شکست به آنها دست می دهد. پرسپولیس در سال‌های گذشته هجومی‌ترین تیم ایران بوده و شکست‌های پرگلی را به حریفان خود تحمیل می کرده است اما امروز (بخصوص فصل جاری) شکست‌های حقارت باری را متحمل شده است. دو باخت پرگل 4 بر یک در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان و صبای قم و باخت 3 بر صفر مقابل پیکان قزوین جزو همین باخت‌ها هستند. پرسپولیس در 28 هفته گذشته 10 بار تن به شکست داده و این در حالی است که سه تیم موفق شده‌اند در دیدارهای رفت و برگشت مقابل سرخپوشان به برتری برسند؛ صبای قم، ملوان و استقلال. کسب یک امتیاز از دو بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم به این وضعیت تاسف بار اضافه کنید.

با فوتبال به جهنم هم می توان رفت
براستی برای حبیب کاشانی که معتقد است با فوتبال می توان به بهشت رفت، پس چگونه است که پس از این همه ناکامی، هنوز هم بر مسند خود تکیه زده و عطای کار را به لقایش نمی بخشد؟ از کاشانی باید پرسید زلاتکو کرانچار به چه دلیل از سمت سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد؟ آیا به دلیل کسب نتایج ضعیف نبود؟ پس اگر چنین است دایی که خود کاشانی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخابش کرده چرا برکنار نمی شود؟ آیا غیر از این است که با فوتبال به جهنم هم می توان رفت؟

دهن کجی به هواداران پرشمار پرسپولیس
دایی در نشست خبری پس از شکست استقلال گفته که به تیمش می بالد که خوب بازی کرده و آیا این دهن کجی به مخاطبان پرشمار این تیم نیست؟ چگونه است که دایی در نشست خبری پس از پایان بازی با شهرداری تبریز، در نشست خبری پس از بازی با الوحده و در بسیاری دیگر از نشست خبری‌ها می گوید تیمش خوب بازی کرده اما نمی داند چرا نبرده است؟ خب اگر چنین بود که آرژانتینی‌ها دیه گو مارادونا را برکنار نمی کردند و میلانی‌ها به "لئوناردو" اجازه کار می دادند. اگر چنین بود "فیلیپه اسکولاری" از چلسی برکنار نمی شد و "ریکارد" برای همیشه سرمربی بارسلونا باقی می ماند.

دایی ستاره‌های پرسپولیس را فراری داد
دایی هر بار که لب به سخن باز می کند عنوان می کند که تیم را او نبسته و این بازیکنان، کسانی نیستند که تماما مدنظر او بوده‌اند. اکنون باید گفت خب اگر چنین است (که هرگز چنین نیست) چرا از سرمایه‌های موجود بدرستی استفاده نکرده است؟ پرسپولیس از زمان حضور دایی این بازیکنان را از دست داده است: محسن خلیلی، کریم باقری، حوار ملامحمد و میثاق معمارزاده. ضمنا تیم دایی به قول خود این مربی مشکل گلزنی دارد اما او در میانه فصل اقدام به خرید مدافعی به نام "سکوبرت" می کند اما او را بازی نمی دهد. دایی در خصوص این موضوع چه توجیهی می تراشد؟

فرافکنی و توجیه‌های تکراری
علی دایی فرافکنی و توجیه تبحری ویژه دارد. وقتی این مربی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم ملی برکنار کردند گفت اگر او مربی باقی می ماند، تیم را به جام جهانی می برد. ایران برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی به عربستان باخت (این هم از رکوردهایی است که دایی بر جای گذاشت) و آن وقت دایی عنوان کرد که عده‌ای در ورزشگاه آزادی آمده بودند تا علیه او توطئه کنند و با سر دادن شعار، روحیه تیم ملی را بر هم بزنند در حالی که به گواه تمام کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند تنها پس از دریافت گل دوم از عربستان بود که تماشاگران لب به اعتراض گشودند که اعتراض هم حق طبیعی تماشاگر است.

کاشانی به چه می اندیشد؟!
به نظر نمی رسد "ژان پی یر اسکالتس" هیچگاه گفته باشد با فوتبال می توان به بهشت و یا جهنم رفت اما زمانی که فرانسه در رقابت‌های جام جهانی 2010 نتایج ضعیفی کسب کرد، از سمت ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه کناره گیری کرد. با این اوصاف کاشانی برای چه از سمت خود استعفا نمی کند تا راه را برای دیگرانی باز کند که قطعا از او بدتر نتیجه نخواهند گرفت. براستی کاشانی که این روزها مقصر شماره یک ناکامی‌های بی سابقه پرسپولیس است در اندیشه چیست؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.